Чорний піар у дії. Чорний піар в інтернеті. Чорний піар кампанія. Реальний механізм корпоративних війн. Чорний піар приклади.

User

black pr

Сучасні корпоративні війни просто не можуть обходиться без застосувань технології чорного піару (піар технології).

Власники бізнесу повинні знати методи чорного піару, розуміти, як діє чорний піар у бізнесі. Повинні самі його застосовувати, але й знати, що боротьба із чорний піаром проти їхнього бізнесу, теж лежить на їхніх плечах.

Найчастіше несумлінні підприємці використовують не чорний піар а його різновид брудний - чорний піар. Останній побудований на винятково брехливій, вигаданій інформації й найстрашніше, що він здійснює підрив бізнесу, якщо з ним не правильно боротися. Нажаль, багато бізнес структур не мають PR підрозділів і в них навіть не працює піар фахівець (фахівець зі зв'язків із громадськістю).

Приклади чорного піару великі, але я розповім Вам один випадок із практики діяльності мого агентства.

Кілька років тому до мене звернувся один із власників одного з відомих алкогольних брендів. На зустріч до мене він прийшов у явному занепаді духу й розгубленості. І відразу ж з порога хвилюючим голосом почав розповідати про свою проблему.

Суть справи полягала в тому, що його бізнес втратив за останні півроку 30% від прибутку завдяки тому, що проти його бізнесу був застосований  чорний піар в Інтернеті (організована pr кампанія)

Якийсь таємничий конкурент, використовуючи послуги хакерів, створив підроблену Інтернет сторінку відомого новинного ресурсу korrespondent.net. Суть підробки полягала в тому, що клон сторінки мав один зайвий символ. Але відрізнити злісний клон від справжньої сторінки було для непосвяченого Інтернет користувача практично не реально. Сторінка - клон виглядала повністю як справжня, переходи з неї здійснювалися вже на реальні сторінки ресурсу.

На вказаній сторінці була розміщена повністю вигадана й сфальсифікована інформація про те, що нібито один з відомих слабоалкогольних напоїв містить шкідливий компонент, який навіть впливає на зміну ДНК людини. Написано це було дуже реалістично, згадувалась навіть назва одного з відомих науково-дослідних інститутів який це виявив. Певна найнята група Інтернет фахівців розкручувала цю тему в різних соцмережах, форумах даючи посилання на цю підроблену сторінку. Цю марку слабоалкогольних напоїв, до цього дуже витребувану менше стали купувати і його бізнес почав зазнавати збитків.

Замовник ставив наступні завдання:

1. Знайти замовника даної акції

2. Виявити хакера який це організував

3. Зробити так щоб ця інформація пропала з Інтернету.

Замовлення було прийнято й робота почалася. Перше що ми використовуючи свої знання знайшли сліди Інтернет - фахівця, що організував усе це. Було встановлено, що він у принципі й не ховається. В Інтернеті він відкрито рекламує себе як веб-дизайнер, вказав свої контактні дані, номера телефонів. Використовуючи вивчення його геолокації й аналізуючи останніх два місяці його пересувань ми встановили, що він виявляється часто буває по місці розташування одного їх виробничих підприємств, що робить аналогічну продукцію. Перша зачіпка була знайдена. Ми почали діяти далі.

Потрібно було з нього вивідати інформацію про замовника (вивідування інформації) і  обробити психологічно так щоб він забрав цю інформацію зі своїми спільниками. На його номер телефону мною був зроблений дзвінок. Я зіграв роль його можливого потенційного клієнта, і що нібито прагну замовити в нього веб-сайт. Він дуже зрадів, і ми домовилися про місце й часу зустрічі в кафе біля метро "Арсенальна". По моєму задуму місце зустрічі було спеціально обране на нейтральній території (хоча він запрошував до себе в офіс) щоб психологічно він не почував переваги перебуваючи на своїй території.

На місце зустрічі я прийшов зі своїм помічником. І отут почалося. По легенді ми представилися. Я був "начальником служби безпеки" журналу  "Кореспондент". Мій помічник "заступником начальника юридичного департаменту" того ж журналу. Діяти було задумано відразу ж. Ми розпочали давити психологічно, використовуючи фактор раптовості, не даючи йому отямиться. Нами відразу ж були викладені факти які були відомі й що ми все знаємо про нього й на нього буде подана заява в поліцію про здійснення ним кіберзлочину. Він реально був шокований, злякався, не був готовий до такого повороту подій. Ішов то він на зустріч із клієнтом, а тут таке. Він слізно попросив не робити цього. Відразу ж назвав прізвище замовника, що гроші зі своїм спільником він уже витратив, і раз усе так обернулося він усе забере з Інтернету. На цьому й попрощалися.

Наступного дня  вся інформація й підроблена сторінка дійсно були знищені в Інтернеті. Він не на жарт злякався.

А ми в той же день, попередньо зібрали інформацію про замовника і спокійно пішли на зустріч із клієнтом за остаточним гонораром.

Наш замовник був здивований назвою підприємства. Він сказав: "Не може бути, я тільки майже домовився про покупку в них двох цехів. Їм просто не вигідно це робити". Ми відразу ж призвали його викликати на перемовини власників цього підприємства й висловити їм свої претензії. Замовником "нашого "хакера" виявився один з топ менеджерів заводу.

Ще через день ми із замовником особисто поїхали з'ясовувати відносини із власником заводу. Той був у розгубленості, клятвено завіряв, що його влаштовують умови купівлі цехів, і він взагалі не розуміє про що мова. Відразу ж викликав, як виявилося директора заводу - і нам відомого прямого замовника pr кампанії Київ (його заступника). Після психологічної обробки заступника директора він здався, хоча намагався пручатися й усе відкидати. Він сказав, що бачить і знає більш кращих покупців, яких він збирався запропонувати директорові й власникові. При вдалій угоді він би одержав гарний відсоток. Акція по чорному піару була організована з метою погіршення фінансового стану мого замовника й що йому просто буде не до покупки. Усі завмерли. От він момент істини. Я зі своїм помічником їхали із заводу в гарному настрої й з гарним гонораром у кишені. Сторони домовилися, що угода по покупці цехів не зірветься. Був укладений протокол намірів і домовлене що остаточний договір купівлі - продажу буде підписаний на цьому тижні. Ми вийшли на вулицю. Запам'яталося при виході обличчя директора і його заступника (виявляється, вони діяли спільно). Що було з ними далі, я не знаю. Скоріше всього вони як мінімум втратили роботу. Більш детально про послугу чорного піару від нашого агентства читайте по посиланню.

 З Повагою,

Директор детективного агентства "Бюро особистих ситуацій і безпеки бізнесу" Олександр Криворчук