Чорний PR як гарне доповнення або альтернатива судовим процесам. Прийоми чорного піару. Боротьба із чорним піаром. Чорний піар приклади. Чорний піар в Інтернеті.

User

black pr

Дуже часто, підприємці різних рівнів зустрічаються з необхідністю захисту свого бізнесу в різних судових інстанціях.

Так наприклад, це може стосуватися питання повернення дебіторської заборгованості (боргів бізнесу), коли співзасновники в особі фірм - шахраїв Вас "кинули" і вивели активи у свій суміжний бізнес.

І отут Ви в розпачі й баченні лише одного виходу - вирішуєте звернутися по допомогу до суду.

Я нікого не здивую, якщо скажу, що наші суди не справляються з тією кількістю справ, які до них надходять, процес в справі часом може тривати по декілька років, часто судові рішення не виконуються, а рівень довіри до судової системи в цілому є дуже низьким.

І все ж протягом  піврічного - річного періоду, Вам, припустимо, вдалося виграти за допомогою юристів нашого холдингу в суді господарську справу. Але це не означає, що Ви зможете фактично стягнути свої кошти. Після кропіткої роботи із судовими виконавцями, яка може ще розтягнуться на половину року чи ще більше, Вас чекає гірке розчарування. Ви з'ясовуєте, що матеріальних активів (нерухомості, транспорту, продукції т.д.) на фірмі боржнику немає. Його банківські рахунки порожні. Ви з жахом їдете за місцем перебування боржника, але й отут з'ясовуєте, що умовно, два, його працівника, що залишились сидять в орендованому приміщенні за комп'ютерною технікою, якої "красна ціна" кілька тисяч гривень, а Вам заборгували сотні тисяч.

Вам не залишиться нічого як лише спостерігати за тим, як Ваші кошти  освоюються в суміжному бізнесі шахраїв. А юридично ви вже ніяк не дістанете їх.

Саме тому прийшов час звернутися до альтернативних способів вирішення спорів. Крім цього, альтернативні способи дозволяють використовувати методи, найбільш підходящі для врегулювання конкретної суперечки й відповідають інтересам думаючого бізнесмена.

Використання чорного publіc relatіons найчастіше, як показує практика мого детективного (PR агентства),  стає своєрідним спасінням для наших клієнтів. Слід зауважити, що під поняттям чорний піар ми не маємо на увазі брудний.

Якщо коротко, суть акції полягає в зборі інформації про новий  (суміжний бізнес) боржника, збір компромату й доведення цієї інформації його новим бізнес партнерам. На додаток до компромату й обвинувачень його як непорядної людини (не добропорядності бізнесу) можна із упевненістю при наявності прикріпити рішення суду, які винесені у Вашу користь. Повірте, його партнери по бізнесу задумаються, почнеться зрив укладення нових контрактів, ліквідація відстрочок платежу і т.д. Боржник змушений буде йти вам на зустріч. Інакше ми зробимо його життя пеклом! А бізнес або суттєво підірвемо, або зруйнуємо.

Найбільший потенціал мають комерційні суперечки в українському бізнес- середовищі й справи по інтелектуальній власності. Наші бізнесмени вміють поважати час і гроші, а технології чорного піару не тільки заощадять їм час для розв'язку суперечки, але й повернуть їхні гроші або дозволять більш ефективно захистити свої права. Застосовуючи різні методи чорного піару (прийоми чорного піару), Ви можете цілком легально й ефективно змусити боржника повернути Ваші гроші (коли він усвідомлює, що ви попросту здатні зруйнувати йому бізнес).

 Чорний PR може стати альтернативою для захисту свого бізнесу у відповідь на чорний піар застосований проти Вас (боротьба із чорним піаром). Скажу відразу, довести застосування чорного піару як методу несумлінної конкуренції (відповідно до тлумачення Закону) практично нереально, тому, що більшість піар акцій проводяться потай. Знайти замовника, представити докази в судовому процесі є складною процедурою, яка не під силу багатьом.

Так один з відомих російських піар технологів, приміром, констатує той факт, що кримінальні процеси над власниками різного бізнесу найчастіше мають у більшості політичний, ніж кримінальний підтекст, у зв'язку із цим,  суди не можуть досить незалежно й професійно вирішувати ці проблеми.

Фахівці його агентства застосували альтернативний метод чорного піару в розріз судовим процесам. Піар агентство запропонувало використовувати Publіc Relatіons для стимулювання цих процесів. Як результат вони одержали несподівані результати.

Чорний піар приклади:

У середині 1994 року компанія Procter & Gamble зіштовхнулася із проблемами, які були викликані  з появою на ринку нового прального порошку Persіl Power від конкуруючої компанії Unіlever. Ефективність при пранні цим пральним порошком була набагато вище, ніж у його аналога - порошку від компанії Procter & Gamble. Пральний порошок Power був суттєво більш економічний. Його маленька дозована порція дозволяла відіпрати по кількості  стільки ж білизни, як суттєво більш об'ємна порція прального порошку Arіel, при їхній однаковій грошовій вартості. Компанії Procter & Gamble потрібно було діяти.

Глава Procter & Gamble Эд Артцт, почав рішуче швидкі дії проти конкурентних і агресивних дій компанії Unіlever. Провівши у своїх лабораторних  умовах  вивчення порошку конкурента хіміки Procter & Gamble виявили в ньому марганцевий каталізатор. Це хімічна речовина  у великій кількості здатне сильно роз'їсти тканину.

Перед власниками й керівництвом Procter & Gamble став вибір чи ініціювати  судову процедуру проти компанії Unіlever, яка напевно розтяглася на роки й компанія втратила істотні гроші або застосувати відразу ж технології чорного піару.  31 березня 1994 року Procter & Gamble висунула ультиматум убік  Unіlever і попередили, що почнуть активні дії інформаційної війни якщо Unіlevel не забере із продажу свій порошок.

Unіlevel відмовилося виконати вимоги.  Procter & Gamble початку об'ємну чорну PR кампанію. 27 квітня 1994 року в датській друкованій пресі стали з'являтися перші повідомлення про те, що пральний порошок Power здатний руйнувати структуру тканини. Ці публікації пройшли від імені Procter & Gamble. 29 квітня компанія Unіlevel провела ряд прес конференцій на яких заперечувала всі обвинувачення у  свою сторону й повідомила про те, що вони будуть ініціювати судовий процес проти Procter & Gamble. У відповідь на заяву конкурента  Procter & Gamble найняли компанію Rowland Company для проведення великого PR удару по Unіlevel. У ході проведеної піар кампанії вони вступили в контакт і взаємодію з багатьма світовими асоціаціями по захисту прав споживачів, виготовлювачами пральних машин, різними торговельними представниками й іншими громадськими організаціям.

Більшість із цих організацій стали послідовно й активно проводити безліч брифінгів, прес-конференцій і демонструвати на них ряд зразків тканин ушкоджених пральним порошком  Power. У результаті цього, світлини ушкодженого одягу досягли багатьох світових  газет і журналів. Обсяги від продажу нового порошку конкурента почали падати з величенною швидкістю.

Захисники навколишнього середовища зі Швеції обвинуватили  компанію Power, що вони піддали їхній національний одяг до небезпеки. Після масованої тривалої PR кампанії, насиченої багатьма подіями Procter & Gamble  змогли все-таки  добитися вилучення порошку Power з ринку.

Для нас напевно  не важливо чи був  дійсно цей пральний порошок Power шкідливим для тканин одягу або це вигадка лабораторних працівників і піар служби Procter & Gamble, але все-таки  залишився один найважливіший факт, що свідчить про те, що знайшовши реальний компромат, викликаючи в споживачів товарів сумніву як  товару конкурента, можна в буквальному значенні жорстко роздавити його бізнес, не вступаючи в стомлюючі судові процеси, які напевно могли й не досягнути мети.

 Ще в одному з випадків державна структура мала великий борг перед комерційною фірмою по виплаті гонорару, фактично виплативши тільки аванс. Як тільки почали Pr- Кампанію проти цих недбайливих чиновників, вони відразу ж віддали гроші (до цього гроші нібито в них були відсутні). Ситуація проста, було підготовлено й розміщено кілька публікацій у друкованих, Інтернет ЗМІ (чорний піар в Інтернеті) і підготовлений мітинг.

В іншому випадку проти одного з бізнесменів була відкрита кримінальна справа, яка мала явний політичний підтекст, точніше сказати, вона була замовлена ворожою й конкуруючою бізнес групою. Розрахунок був зроблений на те, що бізнесмен покладеться винятково на дії адвоката й суд. Але не тут - було! Відразу ж після опублікування в різних джерелах реального підтексту (включаючи доведення зазначеної інформації контрагентам зазначеної бізнес групи із заголовком "Можливо ви наступні"!), бізнесмена залишили в спокої тому що наступна пильна увага бізнес структур і громадськості до особливостей даної справи сильно б скомпрометувало замовника.

Ряд чиновників успішно ігнорували жителів одне з мікрорайонів міста, не бажаючи виконувати їхнього прохання. Як тільки був здійснений злив інформації про цю ситуацію до декількох політично правильних джерел, опубліковано кілька статей, чиновники зверху одержали найсуворіший наказ і відразу ж його виконали.

PR найчастіше є гарне доповнення або ж навіть альтернатива судовим процесам. Докладніше про послугу чорного піару, що надається нашим агентством.

З Повагою,

Директор детективного агентства ТОВ "Бюро особистих ситуацій і безпеки бізнесу" Олександр Криворчук